Skolens logo

Valgfag 7. og 8. årgang

Obligatoriske valgfag på Kløvermarkskolen.

Når du starter på Kløvermarkskolen skal du have et valgfag. På Kløvermarkskolen udbyder vi alle fire valgfag. De fire valgfag er; musik, billedkunst, håndværk/design og madkundskab.
Starter du i en af skolens talentklasser skal du ikke besvare denne formular. Talentklasserne har obligatorisk madkundskab.
Der er udarbejdet præsentationsvideoer af valgfagene. Dem kan du se på kloevermarkskolen (aula.dk) under punktet ”Vores skole” → ”Præsentionsvideo valgfag 7. og 8. årgang.” Det kan godt være du skal scrolle lidt ned for at se alle videoerne. I nedenstående formular skal du ønske to valgfag du godt kunne tænke dig senest d. 1.juni 2023. Du skal kun have det ene valgfag. Vi tilstræber at du får et af de ønskede valgfag. Valgfagene strækker sig over både 7. og 8. årg. og afsluttes med eksamen.
Valgfagsholdene sendes ud sammen med skoleskemaerne i juni. Herunder er et link til dit formularen: